XVII TALLINN DESIGN FESTIVAL
19.09.—25.09.2022
          Green-Being: WTF?*
XVII Disainiöö leiab aset 19.-25. septembril 2022, festivali keskus asub esmakordselt Balti Manufaktuuris. Nädalaks elavnevad omanäolised festivalikeskused üle terve Tallinna! Loe edasi...

Põhiüritused 2022

Tootedisainiauhind BRUNO 2022 nominentide näitus
Eesti tootedisaini auhinda BRUNO antakse välja alates 2006. aastast iga kahe aasta tagant väljapaistva toote või tooteseeria eest, mis on valminud kas disaineri enda initsiatiivil, tiimitööna või tootja/tellija tellimustöö tulemusena. Hindamisele kvalifitseerub viimase kahe aasta jooksul loodud tootmisvalmis prototüüp või tootmises olev tööstustoode või tiraźeeritav tooteseeria.

Näitusel saab näha auhinnale kandideerinud edasijõudnud töid, mida rahvusvaheline zürii: Päivi Tahkokallio (Soome), Anthony Luciano (USA), Merike Rehepapp (Eesti), Sergio Davila (Mehhiko) ja Spyros Bofylatos  (Kreeka). Väljapanekus on kolmes kategoorias esitatud tööd: elustiil, elukeskkondik disain ning insenertehniline disain. Tänavu kandideeris BRUNOle kokku 84 tööd!




BRUNO laureaadid

2020

Elustiili toote disain:

EGG Laura Saks ehted - Laura Saks

Zürii äramärkimine:

Kivist prilliraamid - Robin Mäe

Kudumikollektsioon PROMENADE - Vilve Unt

Asket - Sofia Hallik

Elukeskkondliku toote disain:

N30 välimööbli seeria - Pavel Sidorenko, Vitali Valtanen

Zürii äramärkimine:

Pilve - Marleen Helimets, Anette Vanus
RESHAPED - Rita Rebaine Lonks
tigutoos - Elmet Treier

Insenertehnilise toote disain:

Saunum Premium keris - Martin Pärn, Pent Talvet, Sven Sõrmus, Kaspar Torn, Janno Nõu

Zürii äramärkimine:

NORDcanopy
Hannes Lung, Jaago Junolainen, Timo Olesk

"EDASI" ERIAUHIND:
VAHVA haarats “I Can Grab” - Tavo Kangru, Hegert Mölder





Auhind on nime saanud disainikateedri rajaja prof Bruno Tombergi järgi, kes on ka tuntud geomeetrilise trofee kaasautor olles juhendajaks ERKI tudeng Anneliis Aunapuule. Professor Tombergi initsiatiivil on Eesti disaini auhinna väljaandmist disainikateedri poolt alustatud juba kaheksakümnendatel. Esimesed auhinnad jagati Viitna kõrtsis toimuval pidulikul koosviibimisel.

Alates 2012. aastast antakse Eesti Disainiauhinnad, sh tootedisainiauhind BRUNO, välja ühiselt Eesti Disainikeskuse, ADC*Estonia, Teenusmajanduse Koja ja Eesti Kunstiakadeemiaga. Eesti Disainiauhindu korraldab Eesti Disainikeskus ja auhinna gala toimub Disainiööl.

Eesti majandusedu sõltub paljuski ekspordist ja innovatsioonitasemest. Uued konkurentsivõimelised tooted ja teenused sünnivad koostöös disaineritega. Eesti turu väiksusest tingitud kasinad müügikäibed ja suhteliselt passiivne disainerite hõivatus kohalikus tootmises ja ettevõtluses ei heidutada disainereid oma erialal parimaid tulemusi saavutamast. Disainiauhinna välja andmisega soovib
Eesti Disainerite Liit soovib väärtustada disaineri ametit ja demonstreerida disaini potentsiaali.


#BRUNO
#EestiDisainiauhinnad
#EestiDisainikeskus
#EestiDisaineriteLiit
#BrunoTomberg

Arts Thread disainikoolide lõpetajate näitus 2021 koos Gucciga
Arts Thread Global Design Graduate Show 2021 koostöös Gucciga esitleb uhkusega XVII Disainiöö jaoks valituid lõpetajate töid üle maailma, Saksamaalt ja Taanist Ecuadori, Mehhiko, El Salvadori ning Gruusia, Moldova, USA ning UK-ni, mis keskenduvad jätkusuutlikkusele ning rohedisainile.

__________________________________

"Projects range from smart materials such as Phyto printing by Luis Underitz, using light projection to control the growth of phytoplankton, to create high-resolution prints to Terracooler by Ellie Perry, which uses the natural properties of terracotta to reduce energy consumption for food that should not be stored in a fridge.

Travel is also an important topic, with a project for Copenhagen Light Rail in which designer Stefan Perriard shows how a future light rail can connect the districts with more than just transportation, acting to support social inclusion, and be a spine for everyday transportation. The Slootmotor vehicle by Gijs Schalkx is powered by local, sustainable and environmentally cooling sources.

In addition, we look at architectural projects such as the Bacteria denim factory by Yu Hin Chun that proposes an alternative denim production process to address water pollution from the fashion industry in China and The Sandwich Forum - A Timber Vertical Farm by Amber Elliott, a building that can hold all the necessary functions to grow, harvest, package and sell sandwiches to 1/5 of the city of London’s workers every week!

The first edition of the Global Design Graduate Show was in 2020 and was created as a proactive response to the cancellation of end of year student exhibitions in person worldwide due to covid. We wanted to offer all art and design undergraduate or postgraduate students a chance to be seen and celebrated. Gucci came onboard as a sponsor for 2020 and for 2021 become the exclusive sponsor for the Global Design Graduate Show."

- Katie Dominy, Arts Thread'i kaasasutaja / president





#artsthread
#globaldesigngraduateshow
#gucci
Itaalia rändnäitus „3CODESIGN. 3R: REDUCE RECYCLE REUSE“

Itaalia välis- ja rahvusvahelise koostöö ministeerium esitleb näitust „3CODESIGN. 3R“. Hõivates 150-ruutmeetrit, pakub „3CODESIGN“ valikut taaskasutatud esemetest, toodetest ja sisustusest, aga ka jätkusuutlikke materjale ja tehnoloogiaid, mis on kõik disainitud itaalia disainerite ja/või itaalia disainitööstuste ja -sektori ettevõtete poolt.


Näitus pakub koos Bruno Morello kujundatud jätkusuutliku püstitusplaaniga paratamatult põgusa, kuid samas piisavalt praktilise ülevaade sellest, kuidas itaalia disain töötab keskkonnasäästlike vajaduste suunas, mis on tõeline trendi ümberpööramine, pidades silmas 20. sajandil kasutatud tootmissüsteeme ning disainistrateegiad. Käimas on tootmismudeli, mille eesmärk on olnud ressursside ülekasutamine, üldine ja radikaalne reformimine; kõikide projekteerimise ja tootmisetappide ümberhindamine – lähtepunkt taoliste esemete ja toodete peale mõtlemiseks, mis muutuvad remonditavateks, taaskasutatavateks, jagatavateks ja ringmajanduslikeks. Prügilasse sattumise asemel peab objekti väärtus jääma ringlusse, end pidevalt uuendades.


Silvana Annicchiarico kureeritud näitus ringleb järgmise kolme aasta jooksul diplomaatiliste võrgustike ja Itaalia kultuuriinstituutide kaudu välismaal, eesmärgiga teha ruumi ja pakkuda nähtavust itaalia disaini uutele piiridele ning aktualiseerida selle globaalset mainet, jutustades lugusid oma disainerite teekonnast keskkonnasäästlikkuse poole. „3CODESIGN“ on varem käinud Prahas, Dohas, Shenzhenis, Torontos, Washingtonis, Tunises ja Prištinas.


Näitusel osalevad: Massimiliano Adami, Luca Alessandrini, Alessi, Giuseppe Arezzi, Antonio Aricò, Artemide, Alessandra Baldereschi, Mariapia Bellis, Guglielmo Brambilla, Anna Castelli Ferrieri, Carraro Chabarik mosaico contemporaneo, Valentina Carretta, Acqua Chiarella, Citco, Lorenzo Damiani, Da a Italia, Rodolfo Dordoni, Pablo Dorigo, ECAL, Errepi technology e Pepo con Allard, Assenza, Ferretti, Paniccià e Marin, Favini, Salvatore Ferragamo, Fondazione Cologni dei Mestieri d’Arte, Fonderia Artistica Versiliese, Doriana e Massimiliano Fuksas, Piero Gatti Cesare Paolini e Franco Teodoro, Gervasoni, Luca Gnizio, Grado Zero Group, Kanesis Mkr Lab Bilcotech, Keep Life, Konstantin Grcic, Martí Guixé, Giulio Iacchetti, It’s Great Design, JoeVelluto Studio, jpeglab, Kartell, Marta Laudani, Piero Lissoni, Roberto Lucchinetti, Magis, Manerba, Enzo Mari, Antonio Marras, Luciano Marson, Issey Miyake, Mosaicomicro, Myop, Paola Navone, Nerosicilia Group, NestArt s.r.l., Lorenzo Palmeri, Pieces of Venice, Matteo Ragni, Sapiens Design, Seletti, Silk hi-tech classical instruments, Slamp, Sovrappensiero Design Studio, Philippe Starck, Martina Taranto, Teraplast, Tipstudio, Toiletpaper, Toiletpaper loves Seletti, Paolo Ulian, Zanotta, Zava Illuminazione, Marco Zito.



#3codesign
#SilvanaAnnicchiarico
#BrunoMorello
Disaini- ja arhitektuurikoolide väljapanek 

Disainiöö festivali üheks põhiosaks kujunenud disaini- ja arhitektuurikoolide näitus pole kuhugi kadunud. Vastupidi, erinevate globaalsete kriiside varjus on nooruslikku ja nutikat disainivalgust tarvis üha enam. Kas (üli)õpilased ja koolid suudavad koostöös pakkuda rakendatavaid lahendusi ka roheteemades? 

Eesti Kunstiakadeemia, Kõrgem Kunstikool PallasTallinna Ülikooli Haapsalu Kolledž ja Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia esitavad koolide ühisnäitusel kestvaid tehnikaid ja materjale, ent laiemalt ka rohelisi mõtteviise ja väärtusi.

__________________________________


EESTI KUNSTIAKADEEMIA


„TOOL“ on EKA sisearhitektuuri ja arhitektuuri esmakursuslaste kontseptsioonitoolide välknäitus. Puidust prototüüp-istmed on valminud erialaprojekti „Istemööbel“ käigus. Mööblimaailma ust paotav õppeülesanne lubab tudengil kasutada vaid väikest tükki vineeri, puupulki ja liimi, ent ise valmis ehitatav tulemus peab kandma oma autori keharaskust erinevates positsioonides.

Toolistuudio juhendajad on disainerid, arhitektid ja õppejõud Ilkka Suppanen ja Yrjö Wiherheimo. EKA puutöökojas toetab tudengeid meister Avo Tragel.

artun.ee
@ekasisearhitektuur
@ekaarhitektuur
__________________________________

EKA aksessuaar. CIRRUS töötoa „Uuesti loodud jalatsid“ näitus 

Nädal aega kestnud töötoas „Uuesti loodud jalatsid“ osalesid 10 tudengit Taanist (Design School Kolding), Soomest (LAB University of Applied Sciences), Leedust (Vilnius Academy of Arts) ja EKA-st.


Tudengite tööd keskendusid järgnevatele teemadele: jäätmete kaardistus tööstustes; käsitöövõtete- ja oskuste kasutamine disaini ja prototüüpimise protsessis; disaini uurimusmeetodid ning erineva kultuurilise ja sotsiaalmajandusliku taustaga inimestega koos töötamine.Töötoa eesmärgiks oli seatud teha jalats/jalatsid taaskasutatud materjalidest.


artun.ee/aksessuaar
@eka_aksessuaar
__________________________________

EKA Jätkusuutliku Disaini ja Materjalide Labor DiMa näitus

Toimub samas ruumis koos EKA näitusega „TOOL“. DiMA näituse info on kättesaadav SIIN.
__________________________________

KÕRGEM KUNSTIKOOL PALLAS

Selleks, et midagi hästi teha, on vaja seda korralikult tundma õppida. Võib-olla isegi mitmete põlvkondade jooksul. Pallase väljapanek valikuga disainisuuna lõputöödest keskendub tehnikatele, kontseptsioonidele ja materjalidele, mis toovad disaini ja disaineri tagasi juurte juurde. Keeruline on leida midagi kestlikumat kohalikust lambavillast või puidust.

Tuletagem meelde, miks me midagi teeme ning kuidas oleks seda kõige mõistlikum teha, sest kõik uus olevat ju hästi unustatud vana. Väljapanekut täiendab Pallase tekstiilitudengite ja arhitektuuribüroo b210 koostöös valminud projekt Rüüruum.
________________

Juurte juurde jõudmiseks on vaja arendada mängujulgust ja katsetamisrõõmu, mida pakuvad Pallase mööbliosakonna ja tekstiiliosakonna kolmanda kursuse tudengite jätkusuutlikust mõtteviisist sündinud ideeprototüübid. Koostööprojekti „Mopp, punane ja voolik“ moto „Hullud ajad, hullud lahendused“ ja limiteeritud etteantud materjalid andsid osalejatele inspiratsiooni ning suuna.

Disainiprotsessi lähtekohaks sai materjalidega tutvumine. Piiratud ressursid pakkusid osalejatele sisustustoodete loomiseks pigem väljakutset. Kahe osakonna tudengite koostöös sündinud ideed jätavad avatuks võimaluse edasisteks katsetusteks.

#pallas #pallasetudengid #lend22
pallasart.ee
Facebook
Instagram
__________________________________

TALLINNA ÜLIKOOLI HAAPSALU KOLLEDŽ

Väljapanek tutvustab Käsitöötehnoloogiate ja disaini eriala 10. lennu diplomitöid ning erinevaid erialaseid kursusetöid ja nende prototüüpe.
Käsitöötehnoloogiate ja disaini eriala hindab kõrgelt jätkusuutlikke, ringmajanduse põhimõtteid, et leida parimad lahendused inimkesksetele probleemidele.

Õppekava oluliseks osaks on läbi teooria ja praktika omandada oskused erinevate materjalide käsitlemises nagu puit, metall, klaas, plastid-vaigud ning õppides tundma kaasaegseimaid tehnoloogilisi võimalusi. Samuti otsitakse lahendusi, kuidas anda materjalidele uus elu, koormamata samas keskkonda.

tlu.ee/haapsalu/kasitootehnoloogiad-ja-disain
@tehnoloogiadjadisain
__________________________________

TARTU ÜLIKOOLI VILJANDI KULTUURIAKADEEMIA

Tartu Ülikooli Viljandi kultuuriakadeemia pärandtehnoloogia erialad ühendavad endas väga hea käsitööoskuse, pärandi tundmise ja loomingulise mõtte. Meie tegevuse eesmärgiks on rakendada pärandis leiduvad väärtused vastutustundlikul ja kestlikul viisil kaasaegse ühiskonna teenistusse. Ülikooli osana väärtustame uurimis- ja arendustööd.

Rakenduskõrghariduse tasemel saab meie juures õppida rahvusliku tekstiili, metallitöö ja ehituse erialadel, magistritasemel kultuuripärandi loovat rakendust ja õpetamisoskusi.

#tyvka #viljandikultuuriakadeemia
viljandi.ut.ee/et
Facebook
Instagram

Rahvusvaheline kujundusgraafika näitus „Ennustamatus"
2022. aastal tähistatakse Eestis ja maailmas maailmakuulsa semiootiku, kirjandus- ja kultuuriteadlase Juri Lotmani 100. sünniaastapäeva. Koos oma kolleegidega pani ta aluse uuele teadusdistsipliinile – kultuurisemiootikale.

Tema ideed semiosfäärist, kultuuri tõlkelisusest, semiootilistest mudelitest ning kultuuri dünaamilisusest on mõjutanud humanitaarteaduste arengut. Lotmani ideed on kasutusel veel kunsti- ja meediauuringutes, haridus- ja ühiskonnateadustes, digi- ja keskkonnahumanitaarias.

---------
Juri Lotman ennustamatusest

Ennustamatus on seotud plahvatusega, seda nii otseselt kui kaudselt. „Plahvatuslikes olukordades ei toimi võimalikkuse arvutamine, toimib ainult juhus ja tulemus on ennustamatu,“ selgitab Lotman. Tema kirjeldustes on ennustamatus seotud esmalt kultuuriga.

Lotman selgitab, et tulevikku on vaja austada. Ja austada just tuleviku ettearvamatust, mille juures ta rõhutab kunsti tähtsust: „Kunst on see õpetaja, kes on meile antud kogu eluks ja mis on just võimeline õpetama meile ka, kuidas ennustamatusega hakkama saada.“ Ning täpsustab: „Kunst on vaba nagu igasugune mõte ja looming. Mis tähendab vaba? Seal, kus on valikuvõimalus, seal on ka vabadus. Ja see valik peab olema ennustamatu selleks, et me saaksime rääkida vabadusest.“

Mõtted on pärit loengusarja „Vestlusi vene kultuuriloost“ 1990 salvestustest.

---------
Lisainfo:
Marko Kekishev, marko@disainioo.ee 
HGDF 2022 korraldaja



#HGDF
#JüriLotman
#ennustamatus
EKA Jätkusuutliku Disaini ja Materjalide Labori DiMa näitus
Eesti Kunstiakadeemia DiMa labor tegeleb ringdisaini ning uute jätkusuutlike materjalide arendamisega. Ringdisaini roll on toodetele ja teenustele uuenduslike lahenduste loomine, rõhutades loodusvarade mõistlikku tarbimist, jäätmete vähendamist ja uute innovaatiliste ärimudelite loomist. Jätkusuutlikud materjalid on siinkohal võtmetähtsusega, mistõttu on oluline vaadelda materjaliloomet ringmajanduse kontekstis.

DiMa-s läbiviidavate materjalide arenduses on erilise tähelepanu all tehnoloogiad, mis tõhustavad materjalide, tooraine ja jäätmete ringlussevõttu. Tekstiili- ja moetööstuse ülejäägid nii tootmises kui peale tarbimist on suuruselt teine keskkonda reostav tootmisharu, millega peame tegelema lokaalselt: koguma, sorteerima, korduskasutama, parandama, taaskasutama ja ümbertöötlema.

Näitusele tulevad labori viimaste aastate tegevuste ja projektide tulemusel välja töötatud tooted ja materjalid, mis on valminud nelja erineva ringdisaini meetodi läbi: kohalik väärtustav taaskasutus, tööstuslik väärtustav taaskasutus, mehaaniline ümbertöötlus ja taasloov tekstiilidisain.

__________________________________


Esitlusele tulevad DiMa teadurite ja EKA magistrantide looming:

-> Materjali- ja tootearendused, mis on valminud projekti “Eestis tekkivate tekstiilijäätmete ringlussevõtu ja tootearenduste lahenduste väljatöötamine” raames. Mehaanilise ümbertöötluse teel ning mitmete ülikoolide koostööl on Eestis kogutud vanadest rõivastest arendatud lõnga ja kudumeid ning komposiitmaterjale, mis omakorda disainitud uuteks toodeteks. Projekti rahastajaks on Keskkonnainvesteeringute Keskus ja koostööpartnerid TalTech, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia, SEI Tallinn ning Uuskasutuskeskus.

-> Väärtustava taaskasutuse meetodil valminud kollektsioonid, kus materjalina on kasutatud suurtööstuse jääke ja teise ringi rõivaid, arvestades materjali eripära ja selle parimaid omadusi ning luues uusi tooteid väiksema ressursikuluga.


-> Taasloov tesktiilidisain. Teemaviite #visiblemending populaarsus sotsiaalmeedias tõestab, et rõivaste parandamisest on saanud trend. Kuid kas tegu on mööduva vooluga või saab parandamine kui teguviis päästa maailma? Pidurdamaks katastroofilist kliimamuutust saab igaüks panustada muutes enda käitumist. Rõivaste kulumine loob võimaluse kandja ja eseme vaheliseks suhtluseks. Uute kihtide lisamine kasvatab ajas esemete väärtust. Parandamine sarnaneb seeläbi looduse võimega ennast taasluua - kasvatades uusi kihte ja ja parandades inimese tegevuse tulemusena tekkinud kahjustusi.


EKA DiMa ringdisaini uurimissuunda juhib vanemteadur Reet Aus, PhD ning jätkusuutlike ja biopõhiste materjalide suunda teadur Kärt Ojavee, PhD. 


Osalevad disainerid:
Reet Aus
Cärol Ott
Sandra Luks
Kristel Aimee Laur
Maria Kristiin Peterson
Argo Tamm
Kärt Ojavee
Marta Konovalov


Näitust toetab Keskkonnainvesteeringute Keskus ja kaasrahastab Euroopa Regionaalarengu Fond.


dima.artun.ee
www.artun.ee 
repairandregeneration.com
Facebook
LinkedIn

Anthony Luciano (NYC) esitleb: „50 kotti, mille nimel elada“

Käsitöömeister ja disainer Anthony Luciano on esimese põlvkonna newyorklane, teise põlvkonna itaallane ja viimane kuuest lapsest, kes kannab endaga kaasas kunstnikuosavust ja vana maailma traditsioone. Olles vanaemalt käsitööd – tikkimist, heegeldamist, kudumist ja õmblemist – õppinud, hakkas Anthony juba enne oma ettevõtte loomist vintage esemeid koguma.


Aksessuaaride valmistamise ajaks oli ta kinnisideeks vintage pandlad ning nii välismaal (Pariis, Rooma, London, Kairo jne) kui ka osariikides (erinevad oksjonid, NYC kirbuturud ja teisedki kohad) reisides otsis ta alati kohalikke maiuspalu. See viiski ta käekottide maailma: Anthony on lummatud nende naiste (aja)loost, kes neid kauneid kotte kannaksid. Kes need naised olid ja milline oli nende elustiil? Millistel üritustel nad osalesid?


Tema üle maailma pärit vintage käekottide klambrite ja pannalde kollektsioon andis säde ning inspiratsiooni oma samanimelise kollektsiooni algatamiseks 2000. aastal, eesmärgiga toota luksuslik kõrgeima kvaliteedi ja viimistlusega päeva- ja õhtukottide sari. Tema kotid täitsid kohe Ameerika parimate jaemüüjate, sealhulgas Bergdorf Goodmani, Neiman Marcuse ja Stanley Korshaki vitriinid.


Anthonyle meeldib kotte ümber teha, kasutades oma kujutlusvõimet, teadmisi ja uurimistööd aksessuaaride ajaloost läbi erinevate sajandite. Ta teeb koti kaasaegsete keerdkäikudega ümber, hiljem selle vintage raami külge kinnitades.

Rohkem kui 25 aastat aksessuaaritööstuses töötanud NYC disainer ja käsitöömeister Anthony Luciano jagab oma teadmisi ning tehnikaid väikese nahast käekoti valmistamisel, lõikamisel ja viimistlemisel.

Tema loomingut on tutvustatud mitmekümnetes väljaannetes, teiste seas Vogue, Worth, InStyle, Elle ja Harper’s Bazaar ning tema klientideks on maailmakuulsad staarid nagu Judith Light, Meryl Streep, Debra Messing, Cameron Diaz, Megan Mullally jne.

anthonyluciano.com 

@anthonylucianohandbags

#50bagstolivefor
#anthonylucianobags



TAB 2022 kuraatorinäitus „Söödav“
6. korda toimuva Tallinna Arhitektuuribiennaali (TAB) 2022 peateema on „Söödav; Ehk arhitektuurne ainevahetus“, mis läheneb sõnale „toit“ nii otseselt kui ka metafooriliselt. Ühelt poolt uurib „Söödav“ kohaliku tootmise ja isemajandamise arhitektuurilist ülesehitust. Teisalt vaatleb toiminguid, mis kasutavad linnaelu kõrvalsaadusi, asendades traditsioonilised sirgjoonelised süsteemid „valmista, kasuta ja viska minema“ ringmajandusega, mis piiraks nii materjali kui ka ressursikadu.

Peakuraatorid Lydia Kallipoliti (USA/ Kreeka) ja Areti Markopoulou (Hispaania/ Kreeka) soovivad näitusega SÖÖDAV kutsuda vaatajad mõtlema, kuidas saab kasutada looduses toimuvaid ainevahetusprotsesse arhitektuuris. Peamine eesmärk on seniste toidusüsteemide ümberkujundamine läbi arhitektuursete muutuste.

Kuraatornäitusel on maailmatasemel disainerite ja arhitektide teosed jaotatud viite temaatilisse blokki: Metaboolne kodu, Kivist mullaniToit ja geopoliitikaArhitektuuri ja toidusüsteemide arheoloogia ja Tuleviku toit. Näitus „Söödav“ on avatud Eesti Arhitektuurimuuseumis kuni 20. novembrini 2022.

TAB 2022 on valitud väljaannete Dezeen ja Archdaily aasta 2022 üheks põnevamaks arhitektuurisündmuseks.


tab.ee
@TallinnArchitectureBiennale
@tallinnarchitecturebiennale

TUTVU KOGU programmIGA!

FESTIVALi VIDEOd JA FOTOD

Disainiöö 2022 peapartnerid: